A(Z) TÚL A TEJÚTON JÁTÉKRÓL
A Túl a Tejúton éményjátékot a WayOut kreátorai kifejezetten 10-18 éves korosztály számára álmodták meg, de garantáljuk, hogy a felnőtt játékosok számára jelentősen nagyobb kihívást jelent a pálya.
Történet: Az energiaválságba került Föld és az emberiség számára csak a próbákkal teli galaxisban elrejtett végtelen energiakristály jelenthet kiutat. Ezt azonban csak az arra érdemes személyek szerezhetik meg. A Nasa ezért megkezdte a civilek tömeges kiképzését, hogy eljuttassa őket az ismeretlen bolygó felszínére. A küldetés 60 perce során a csapatoknak szükségük van az érzékszerveikre, a leleményességükre, az ügyességükre, az összehangolt csapatmunkára és a logikájukra is.
A játék különlegességei:
- a pályán lakatokból és kulcsokból mindössze 1 db található:) emléket állítva a hagyományos szabaduló szobáknak, így itt senkinek nem lakatnyitogatással kell eltölteni 60 percet
- magas színvonalú DESIGN segít abban hogy a csapatok valóban egy ismeretlen galaxis felszínén érezzék magukat
- már 14 éves kortól önállóan játszható a játék így kiváló program OSZTÁLYKIRÁNDULÁSOK alkalmával
- élményorientált, közösségi élményt nyújtó feladatok
- interaktív játékelemek, központi vezérlőrendszer
- a játék tartalmaz kifejezetten oktatási célú elemeket
- olyan különlegességek vannak játékba építve pl. mint a Chladni rezinátor, ami világ szinten egyedülálló megoldás
- a 95%-osan természetes, vegyszer mentes anyagok felhasználásával készült a pálya
- minősített kiértékelési rendszer tartozik hozzá, így nem csupán közös élményt, hanem egy hatékony tréninget is kínál a CSAPATÉPÍTÉS keretén belül egy szakképzett COACH segítségével
- a két egyforma pályán az országban egyedüliként itt lehet szinkronjátékot játszani, ami további különleges meglepetéseket tartogat a két játékos csapat számára
A Túl a Tejúton, Zobori Szabaduló Magyarország első teljes egészében a WayOut csapat által tervezett és kivitelezett szabadulós játéka. Mit jelent ez? Azt, hogy a játékmenet tervezését és szerkesztését egy pszichológusokból, szociológusokból, pedagógusokból, kommunikációs szakemberekből álló nemzetközi kretív csapat végezte, akik szakterülete a gamifikáció. A játékelemek tervezésén, megvalósításán, kivitelezésén pedig elektromérnökökből, programozókból, elektroműszerészekből, villanyszerelőkből, asztalosokból és ácsokból álló csapat dolgozott. A designt képzőművészek, iparművészek és designerek álmodták meg.
100 fős csapat dolgozott azon, hogy ez a játék, úgy valósulhasson meg, ahogy azt a tervezői megálmodták.
Osztálykirándulások, csapatépítő tréningek részére emailben szívesen küldünk részletesebb tájékoztatást is a játékról.
HASZNOS INFÓK
KAPACITÁS: 3-12 Játékos
PÁRHUZAMOS JÁTÉK:IGEN
GYEREKBARÁT:IGEN
ANGOLUL IS JÁTSZHATÓ:IGEN
AKADÁLYMENTESÍTETT:NEM
KITELEPÜLÉS:NEM